Efter träningen

Kom hem från träningen för en timme sen, direkt började jag leta efter min kamera eftersom jag skulle ta lite bilder. Jag visste att jag hade lagt den i sängen, men jag kunde inte hitta den. När jag tillslut hittade den så hittade jag inte laddaren och det var för lågt batteri för att ta bilder. Jag orkade inte leta mer så jag fick använda mobilen istället. När jag letade så hittade jag mina solbrillor som jag letat efter i en vecka. Köpte dom i söndags, lägger in en bild längst ner. På träningen gick det ganska bra, typ som vanligt. Vi körde först hopp sen tumbling. Vi taggade till oss lite i slutet, men vi måste bli ännu mer taggade det är ju USM om typ 2 veckor! Nu blir det GULD! Har skrivit upp receptet på min supergoda smothie. Lägger upp det under min nya kategori.

image46
Mina fina brillor!

Postat av: Anonym

schteeek

Datum: 2008-05-26 Tid: 21:35:33
Blogg: http://moaalindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0