Direkt efter träningen

Kom precis (typ en minut sen) hem från träningen. Vi hade först dans i Dalskolan i två timmar och sen vanlig träning tills 19.15. På dansen gjorde vi det vanliga, först uppvärmning på mattor sen lite strech och annat sen gick vi igenom friståendet. Sen när vi kom till hallen fick vi ingen frukt för att Åsa typ lackar hela tiden. Vi körde först bord och då körde jag inte tzuka och då lackade hon ur igen. Hov var i stort sett lack hela tiden...
Resten av kvällen blir det TV och PIZZA : )

By the way vi bestämde att vi skulle gå på grönan på torsdag, jag, Flisan, Jossan, Alex och kanske Lykke, jag tror det var alla, men nu måste jag duscha luktar urk.
Kom på nu också att mina bussproblem löste sig, jag fick skjuts av sofia, TACK!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0