Studentfest

Idag så skulle vi samlas på vallen klockan halv 9. Jag ställde klockan på 6.45 så att jag skulle ha gott om tid att skriva i bloggen också, men när klockan ringde så orkade jag inte gå upp, så jag tänkte att jag skulle vila i några minuter  innan jag gick upp. Som alltid så somnar man ju om då. Jag vaknade tjugo över 7 nästa gång. Jag var fortfarande lika trött och ställde klockan på 7.30, men när jag börjat försöka sova kom jag på att jag var tvungen att skriva i bloggen. Så det gjorde jag och sen käkade jag frukost, klädde på mig och cyklade iväg. På vallen spelade vi fotboll med 7:orna. Mitt lag kom till final i b-slutspel, fast vi förlorade. Allt var typ klart kvart i elva så då drog jag hem. Väl hemma så flätade jag klart bandet till väskan, tittade på tv, gjorde min berömda smothie och solade lite. Klockan två kom pappa och hämtade mig för vi skulle gå på Adams (min kusin) utspring från skolan, han tar studenten alltså. Vi missade när han sprang ut, men vi kom ju dit åtminstone. Sen drog vi till centrum och köpte present åt honom, han skulle ha mottagning vid 5. Mamma och jag gick in på H&M och köpte balsam och hårfärg. Direkt när vi kom hem började vi färga mitt hår. det skulle bli typ ljus brunt eller mellan brunt, men det blev mörk brunt nästan svart. Nu kommer man väll bli kallad emo :S Sen åkte vi på studentmottagning hos Adam och var där i några timmar. Nu kom vi nyss hem och har glott lite på tv.
Här är lite bilder från Bollmoravallen
 


Och såhär blev håret :S
 Ser lite cp ut i ansiktet, men det är inte det ni ska kolla på :)

Postat av: moa

ojoj vad sexig jag blev :D

Datum: 2008-06-06 Tid: 10:43:47
Blogg: http://mooalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0