SOMMARLOV!

Idag var det den sista dagen i skolan. Vi skulle samlas i klassrummet halv 9. När vi va i klassrummet så fick man gå fram och ta sitt intyg och krama Kjärstin och Olle. Eftersom Mattias var sjuk så fick jag gå fram först ;) Klockan nio så skulle några sjunga lite och sen samlades alla idrottsklasser i gympasalen. Där skulle dom bara dela ut pris för patrullkampen. Mitt lag kom fyra av typ 11, så det var ganska bra faktiskt. Trodde vi skulle komma sämre. När det var klart fick vi sluta. Alla kramades och sa hej då, lite sorgligt faktiskt, men vi kommer ju träffas nästa termin :) Mamma kom och hämtade mig och Kasper. Vi körde vi hem Kasper, sen åkte vi iväg för att köpa present till Jenna (kusin) som tar studenten på fredag i Blekinge. Vi köpte ett halsband som det stod "spirit" på, det var äkta silver och en vegetarisk kokbok eftersom hon är vegeterian. Vi köpte en dassbok också som vi ska hänga runt halsen när hon springer ut. Jag köpte ett par shorts (lägger in en bild sen). Vi köpte lite jordgubbar som vi ska äta med glass sen.... Mmmm... Annars har jag inte gjort något annat. Funderar på att ringa lite tjejor och åka och ta ett kvällsdopp.

Här är lite bilder från avslutningen

 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0