Shopping heeela dagen :)

Jag och mamma hade ju bestämt igår att vi skulle åka och shoppa idag. Vi tänkte att vi skulle åka till sickla och att mamma först skulle träna halv 11 innan vi gick runt och kollade lite, men det blev så stressigt på morgonen så vi åkte till globen först istället och så tränade hon där klockan 11. Jag gick runt och tittade lite själv i en timme tills mamma tränat klart. När jag gick runt så hittade jag alla saker som vi tillslut köpte. Jag och mamma hade ju tittat på ett par skor igår som jag ville ha på wedins. I tyresö centrum så hade det inte blivit rea på dom än så då kostade dom 299Kr, det var jäkligt tur att vi inte köpte dom då. I globen så kostade dom 149 och sen visade det sig att det var halva reapriset så dom kostade bara 74,50Kr!!  Sen köpte jag en jättebra nagelpenna och en topp. När vi kollat klart i globen så åkte vi ersättningsbussar till Farsta köpcentrum (haha, men stationen heter så). Vi gick runt och kollade lite där. Vi köpte ingenting, fast jag hittade en kjol och ett par skitsnygga gladiatorskor. Kjolen var lite dyr och skorna fans bara i
storlek 40 :( Dom var verkligen jättesnygga och jag vill verkligen ha ett par sånna. Dom kom från sko-city. Har försökt leta efter deras hemsida, men dom har typ ingen :( Sen innan vi åkte hem så käkade vi lite thai mat. Jag tog kycklingfile på spett med jordnötssås och ris, det var jättegott. Sen så åkte vi till gullmarsplan och köpte godis och glass
(det är ju lördag) och sen så tog vi 872:an hem. Jag sätter in vad jag köpte i ett nytt inlägg.
Såhär fina blev mina naglar när jag målat på med nagelpennan... Jag gjorde lite slarvigt, men dom är ju mycket vitare!

 Haha rynkig hand ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0