Onsdag

Jag, Alex(andra), Lykke, Josse och Moa hade bestämt att vi skulle göra något idag, men Moa kunde inte så det blev bara vi fyra andra. Vi skulle vara hemma hos Lykke typ vid tolv och jag och Alex skulle åka från centrum tillsammans. Jag hade inte köpt någon mat till avslutningen så jag och mamma köpte lite blommor till trädgården och lite hamburgare med bröd. Sen skjutsade hon mig till centrum där jag mötte Alex. Josse kom med bussen efter oss, 20 min senare. Hemma hos Lykke så väntade vi bara tills Josse skulle komma sen drog vi och badade, fast det var asdåligt väder. Haha, men det känns som om det är varmare i vattnet när det är kallt i luften. Fast så var det inte riktigt, det var svinkallt. Jag tvekade lite, men gick i efter typ 20 minuter. Vi doppade oss inte bara, utan vi badade typ jättelänge. Det var svinkallt och efter ett tag var man tvungen att gå upp för att inte dö av köldskador. Sen kollade vi på film och käkade lite gott. Sen klockan fem så skulle vi vara hos Åsa och Aders för en typ avslutning med gympan. När vi var där grillade vi, kollade på USM, käka glass och lekte lite i trädgården ;) Haha, lekte och lekte, men vi körde som volleyboll med en badboll, fast utan nät. Pappa kom och hämtade mig nån gång vid 8 och nu har jag suttit vid datorn, spelat lite fotboll och cyklat enhjuling. Med tanke på fotboll så ligger Sverige under mot Ryssland med 2-0. Ser inte ut bra ut...
Imorgon så ska jag, Josse och Lykke springa i alby och göra ett porgram som vi fick av Maria, mest strech...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0