Nyklippt

Jag och Kasper cyklade till centrum nån gång vid kvart i 12 och skulle klippa oss båda två. Vi klippte oss borta vid pizzerian. Kasper blev klippt först och han blev bra. Det blev ganska kort, men han passade jättebra i det tycker jag. Sen blev jag klippt av en annan tjej. Först klippte hon det rakt sen lite uppklippt. Det blev ganska fint. Sätter in en bild sen. Efter det så åkte jag hem till Moa och var där typ i en kvart sen drog jag hem igen. Det var bara för att vi bestämde att vi kanske skulle på bio med Flisan och då var jag tvungen att hämta pengar och fixa mig lite ;) Jag var tvungen att först åka till centrum och sen cykla hem därifrån, eftersom jag hade cykeln där. Nu sitter vi och chattar och försöker bestämma när, vilken och vart vi ska gå på bio. Btw Kelian (Ken Rings son, min granne) ringde på här typ två gångerr för att han och hans kompis ville att vi skulle spela fotboll med dom. Haha, men jag sa att jag inte hade tid :) Skriver sen ikväll om det blev någon bio...

Före                                                                Efter
 

Snyggt?

Postat av: NÅN

Det var snyggare innan!! puss

DU vet kanske vem jag är

Datum: 2008-06-24 Tid: 16:56:34
Postat av: Mysan

Nej jag har ingen aning om vem det är... Orka skriva så...

Datum: 2008-06-24 Tid: 20:43:23
Blogg: http://mysaans.blogg.se/
Postat av: moa

haha håller med men det var snyggt xD

Datum: 2008-06-24 Tid: 21:15:25
Postat av: NÅN

varför skulle jag inte orka det`?? men du vet vem det är!!

Datum: 2008-06-24 Tid: 23:00:10
Postat av: sarah <3

shit snyggt, du passar i alla hårfärger och alla frisyrer :P puss <3

Datum: 2008-06-25 Tid: 23:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0