Lördag 7/6

Idag så var det träning som vanligt, fast vi började 10 istället för halv 10. Så det var ju lite skönt. Jag gick upp vid 9 för att hinna käka, klä på mig och packa ner alla grejer. Jag hann och jag hade med mig alla grejer, jag var faktist där först, fastän jag var där 5 i 10. Alla är lite sega på mornarna :) Första timmen var det dans och idag skulle vi köra som om det var kval (det är ju final imorgon och vi är direktkvalificerade) så vi körde uppvärmning, strech/mjukning och lite tå övningar och sen skulle vi köra igenom hela friståendet. Det slutade med att vi fick köra 2 gånger och det är så jävla jobbigt så det inte är sant. Sen på redskap så skulle vi också köra som om det var tävling så vi körde först förträning på matta och hopp, sen tävling. Vi kommer ju börja med tumbling så det gjorde vi nu också. Det såg inte så bra ut första gången så vi körde en gång till. Då såg det bättre ut. Vi gjorde samma sak på hopp. Det gick bra för mig, jag stog på det jag skulle. Jag och Lykke bestämde att vi kanske skulle göra nåt, men jag kunde inte sen för vi skulle till IKEA. Efter IKEA åt vi thai mat, lite jordgubbar med glass och jag och Kasper cyklade och köpte godis. Sen dess har jag försökt göra om på min blogg, vill ha lite nytt igen... Nu måsta jag snart sova,
Det är ju USM i morgon!

 Nu tar vi hem det här!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0