Inget viktigt

Idag har jag bara tagit det lugnt, var helt utmattad från shoppingen igår och imorgon blir det mer. Haha, nej men det är as kul att shoppa, det kommer jag alrdrig tröttna på ;) Jag och mamma cyklade ner till centrum för att handla mat och kolla runt lite. Vi hittade två par ballerinaskor på wedins, som vi ska kolla på imorgon. Jag tittade på deras hemsida för att kanske sätta in en bild på dom, men det fanns inte på någon av dom :( Men ni kommer få se vad jag köper imorgon, om jag hittar något förstås. Jag har inget mer att skriva eftersom jag bara tagit det lugnt hela dagen...
Ha det bra, Puss

Postat av: jayne

mmm..shoppa...ÄR kul. hoppas du hittar ngt fint imorgon.

Datum: 2008-06-27 Tid: 22:46:51
Blogg: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0