Guitar hero 3 Legends of rock

Igår på "avslutningen" så bestämde jag, Lykke och Josse att vi skulle mötas halv 11 i alby för att springa och göra programet vi fick av Maria. Vi har bestämt att vi ska springa varje torsdag och måndag. Så jag ställde klockan på 9 för att hinna dit i tid. Jag och Josse cyklade till sammans från Dalskolan och kom dit 10.15, så vi fick vänta på Lykke lite. Vi skulle springa 4km. Först gick vi typ 50 meter för att värma upp lite och sen började vi springa. Vi sprang hela vägen förutom efter hälften då vi träffade Åsa (tränare). Vi stannade bara några minuter och det var ju bara bra, för då har vi bevis på att vi sprungit ;) När väl kom fram så var helt slut, fast inte så jättesvettig för en gångs skull. När vi gjort programmet och badat lite så cyklade vi hem til Lykke. Jag var den ända som inte var en badkruka, så jag låg där och badade själv en stund. Dom andra doppade sig bara. Hemma hos Lykke så spelade vi guitar hero, käkade fiskpinnar med makaroner och spelade lite piano :) Jag är faktiskt ganska duktig på guitar hero och jag vill as gärna ha det, så när vi åkte till ica maxi så gjorde jag en deal med Kasper att vi skulle dela på ett guitar hero 3 och så blev det. Så nu har jag guitar hero! :) Det är skitkul och jag har spelat hela kvällen. Jag har 5 stjärnor på alla låtar och jag har kommit till typ "grupp" 5 eller vad man ska säga. Till middag åt vi nåt kött och potatis, det var skitgott. Kasper har köpt en ny cykel också, det är typ en sån där gammal cykel med högt styre och sådär. Den är faktiskt cool. Kunde ta lite bilder idag i alla fall...

Bilder från dagen

 
   
 

Har hittat världens snyggaste skor från scorett, fast dom är snyggare i verkligheten...

 
Gladiator skor är ju inne, så får nog låna lite cash av Kasper som är stenrik ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0