Grönan hela dagen

Jag och Lykke hade snackat igår om att vi kanske skulle gå på grönana idag, så jag ställde klockan på 9 och sen så smsade vi lite med varandra. Jag messade även Josse och hon ville också följa med så vi bestämde att min pappa skulle köra in oss eftersom det tar så lång tid annars att åka buss, tunnelbana och båt, så han körde oss istället. Vi kom dit vid halv tolv ocg det öppnade vid 11 så det var inte så mycket folk där. Nästan inga alls på hela dan, men det berodde nog på att det inte var så bra väder. Direkt när vi kom dit så åkte vi vilda musen, frittfall, tilt och uppskutet. Vi åkte dom som brukar bli mest kö på senare. Sen så gick vi till jetline och det var bara typ två före oss (alltså i en vagn). Sen när vagnen kommer in på perongen så säger dom att dom tyvärr måste stänga pga åska och blixt. Nästan alla går då, men vi tre och tre andra killar stannar och väntar. Vi satt där as länge och bara väntade. Vi snackade typ asmycket med dom som jobbade där så vi blev ju värsta kompisarna. Vi satt där i en timme och en kvart tills det slutat åska och regna, så då fick vi åka igen. Haha och sen när vi åkte fler gånger så kände dom såklart igen oss ;) Sen när vi gick bortåt så såg vi OLOF MELLBERG! Han var så jävla snygg så det inte var sant! När vi satt i extrem så såg vi att han åkte vilda musen så vi typ ruschade för att kunna ta ett kort på honom. Jag fick två bra, sätter in dom längre ner. Det var lote häftigt det är ju inte varje dag man träffar en kändis eller fotbollsspelare eller vad man ska säga ;) Sen så åkte vi typ allt 40 gånger, okej inte så mycket av varje, men det var ingen kö nånstans så man behövde aldrig vänta, det var as bra ju. Sen käkade vi fish 'n' chips, yummie! Sen vid typ 8 så åkte vi till gullmars och sen kom Lykkes pappa, eller rättare sagt Boel och körde hem oss. Det var en lyckad dag tycker jag iallafall. Pics frome the day

   
 
 
 
OLOF MELLBERG
 
Ser ut som om jag har värsta fettohandleden, men den är inte riktigt så tjock i verkligheten.

P.S Det var en tjej som tipsade på en annan blogg om en hemsida som heter Gratis bio, där kan man samla ihop poäng och få biocheckar och presentkort hemskickade i brevlådan och jag lovar det funkar faktiskt. Om du klickar på den här länken http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=47894 och blir medlem så får du 75p redan när du startar och om du skriver in "mysaaann" under där det står vem som värvade dig så får även jag 200p och så kommer vi båda närmre dom där presencheckarna! Så please registrera dig, det lönar sig för oss båda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0