En sen kväll

Nu är klockan halv 12 och jag låg nyss i sängen och skulle försöka sova, men sen så fick jag panik och var tvungen att gå upp och skriva ett inlägg. Jag måste ju hålla den uppdaterad :) Idag så skulle det bli joggning med Josse och Lykke igen. Varje Måndag och Torsdag! Vi sprang 4 Km och jag kom först :) Haha, Josse skyller på att hon fick ont i knät, men jag var långt före henne (5 meter haha), aja jag kom först iallafall. Sen så gick vi ner och badade. Jag och Josse badade, men Lykke hade inte lust. Jag simmade i direkt och fick vänta i vattnet på att Josse skulle hoppa i en evighet. När hon väl hoppat i så badade vi inte så jättelänge, bara en liten stund. Lykke skulle hem och köpa torrfoder til Ossi(e?), katten alltså och sen skulle hon köpa en ny mobil. Lyllo henne, vill också ha en ny telefon. Min har ju gått sönder så nu har jag en Motorola är det står vodafone på framsidan. Haha, men den har iallafall kamera! ;) Vi tänkte dra hem till mig, men vi orkade inte cykla ända dit så vi cyklade hem till Josse istället. Hemma hos Josse så köpte vi först glass på ica, sen spelade vi 21:an, titta lite på tv, gjorde toast av pita bröd och badade på krusbodabadet. Jag ägde Josse på 21:an, jag vann alla gånger, fast hon brukar vinna ibland ;) På krusbodabadet så hade vi med en tennisboll och körde så många enhandslyror i rad. Först var vi inte så bra, men tillslut klarade vi 45 stycken! :) Efter badet så bytte Josse om och jag glodde tv, sen cyklade jag hem. Efter maten (Pasta och köttbullar) så började jag måla naglarna.
Det blev jättesnyggt på vänstern (högerhänt), men jag misslyckades grovt på högern. Sen när jag skulle måla på genomskilnigt (stavas?) nagellack så blev det skitfult.
Men så här såg det ut på vänstern innan jag sabbade det...

 
Nu måste jag gå och lägga mig innan jag somnar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0