En dag med Lykke

Precis när jag skrivit förra inlägget så svarade Lykke på mitt sms och sen bestämde vi att vi skulle göra något. Lykke skulle åka till farsta med sina päron för hon behövde lite grejer. Bikini, linnen och lite sånt. Hon köpte blandannat två bikinisar som båda var jättesnygga. Efter det så åkte vi först och kollade lite i sickla och sen hem till Lykke. Hemma hos henne så gjorde vi inget speciellt. Åt lite, badade i öringe, sprang hinderbana (haha, vi e ju påhittiga!). Inget speciellt alltså. Sen så käkade jag där (donken) och sen vid 8 så skulle vi dra hem till (hela familjen alltså) mig och se på fotbollen och käka kex. Jag tröttnade snabbt på fotbollen så i halvleken så drog jag, Kasper och Lykke till hanviken och spelade basket. Det var asjobbigt, men Kasper vann allt :( Jag och Lykke sög, haha. Sen så cyklade vi hem igen och då så var matchen nästan slut. SPANIEN vann.
Sen skyndade jag mig bara upp för att kunna skriva ett inlägg så där har ni det...
Tog lite bilder när vi var i Öringe

   
   


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0