Dagens outfit

Jag hade ställt min väckarklocka på 9 och jag vaknade 5 minuter innan den ringde och stängde av den. Jag slappade i några minuter sen så gick jag upp och duschade. Nu har jag lena ben kan man säga :) Idag ska jag kanske göra nåt med Moa och Flisan. Vi snackade igår, men dom vaknar så sent så jag får vänta lite innan jag ringer. Jag och Kasper ska typ åka och klippa oss i centrum. Min lugg har blivit skitlång och Kasper har fått alldeles för långt hår. Jag får se hur mycket jag klipper av, mamma säger hela tiden "inte mer än två centimeter", men jag klipper nog av det slitna och det är lite mer än så ;) Det har inte hänt så mycket, eftersom klockan bara är 11, men här är dagens outfit iallafall

 
Eftersom det sket sig med nagellacket så målade jag på lite vanligt lila/rosa istället...
 Skriver mer ikväll
Puss Puss

Postat av: Emma

Vart köpte du din klänning den var jättefin<3:P

Datum: 2009-01-28 Tid: 12:46:13
Postat av: My

ojoj vad jag fick leta för att hitta det här inlägget haha ;)den fiina klänningen är köpt på gina tricot för inte så mycket pengar, vet inte om dom säljs fortfarande dock :)

Datum: 2009-01-28 Tid: 14:31:02
Blogg: http://mysaans.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahahaha okej men tack en då:P<3

Datum: 2009-01-31 Tid: 22:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0