Nacka forum

Skola som vanligt 8-2, allt som vanligt men jag var inte med på idrotten eftersom jag hade så j**la ont i nacken/skuldran. Känns fortfarande, men jag ska få lite massage sen, eller hur pappa? :) Efter skolan åkte jag hem och började arbeta med vårt idrottsteori arbete som ska redovisas på måndag. Jag ska redovisa svenska också, på måndag alltså. Vi kommer komma hem halv tre på natten på söndagen så jag får se hur pigg jag är på måndagen.

Det gäller att plugga på bussen hem till Skåne! Sen kom Josse hem till mig, vi gjorde klart arbetet och sen tog vi en buss till nacka forum och mötte Hanna. Vi var där en stund kollade runt lite, fannas faktiskt riktigt fina grejer i många butiker. Sen blev det en smothie från naked juice bar och guuud vad dom är goda! När jag kom hem var jag tvungen att packa och snart måste jag väl sova så jag orkar med helgen. Ha det bra så länge, kanske blir något inlägg innan jag drar iväg!
Dagens och kvällens outfit
   
  
Vilken tycker du var snyggast? :)

Postat av: wilma

hmm?MYcket

Datum: 2008-12-06 Tid: 16:21:05
Blogg: http://wiilmaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

du uppdaterar ju jätte dåligt! skriver typ en gång i veckan?

Datum: 2008-12-08 Tid: 20:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0