Hemma!

Nu är jag tillbaka i Stockholm igen. Skriver lite om varje dag när jag har varit borta i det här inlägget :)
Söndag: Vi åkte ju som sagt på söndagen i bil ända ner till blekinge, en biltur på typ 8 timmar. Inte sådär skitkul. men jag satt och lyssnade på musik och höll på med telefonen hela bilturen :) När vi kom fram, ungefär vid 5, så fick vi en supergod middag av mormor (som alltid!). Gick och la mig tidigt, var skittrött.
Måndag: Jag sov verkligen ut, gick kanske upp 11. Vi skulle åka in till stan lite senare för att titta runt och kanske köpa någon sista julklapp. Vi åkte in när vi var klara och var där i några timmar. Hittade ingenting, väntar tills mellandagsrean istället :) Älskar rea! Sen tog vi det lugnt, med andra ord hade lite tråkigt, tills det blev middag. Som även idag var gryymt god! (tack mormor!). Glodde tv tills jag knoppade.
Tisdag: På tisdagen gjorde vi verkligen ingenting, jag satt typ och tråkade framför tv och dator :/ Inte så jättekul. Eller vi gick ut med hunden (Bobby, kommer visa i ett nytt inlägg) två gånger. Annars ingenting.
Onsdag: JULAFTON! Mamma och pappa väckte oss vid halv 10 och då fick vi 2 julklappar, resten fick vi senare. Jag fick ett nitskärp (som jag alltid velat ha!) och ett par "bambo" örhängen i silver, tack! Sen började jag typ göra mig i ordning, tog det lite lugnt och sen kom kusinerna och gammel farmor som vi skulle fira jul med. Det började med jullunch och sen var det bara att vänta till Kalle började. Då snackade vi och tog det lugnt. Sen tittade vi på kalle och efter det var det julklapps öppning. Jag fick ett psp som jag ville ha och min kära rosa skidhjälm :) Sen fick jag massor av smågrejer och pengar. Tack! Sen snackade vi, spelade spel och lite så tills alla åkte hem. Sen tog vi det bara lugnt tills vi gick och la oss.
Torsdag: Vi fick sova så länge vi ville och sen var det frukost och lite tv. Det enda vi gjorde innan vi åkte hem var att ta en promenad med Bobby och käka en jättegod lunch. Vi drog vid 3 ungefär och kom hem nu.
Det var ungefär hur min julhelg såg ut, har ni haft det bra?
Julaftons outfit :)
  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0