Rubrik?

Jag orkade inte sätta mig vid datorn och skriva igår, var helt slut! Jag sover inte speciellt bra när jag sover borta och hade därför bara sovit cirka 3 timmar hemma hos Flisan. Jag skriver här om dagarna som gått och vad jag gjort.
Torsdag (valborg): På torsdagen så gick jag i skolan som vanligt, allting gick rätt fort och jag slutade runt 2. När jag slutat så går vi och tittar lite i centrum först och jag hittar två tröjor från H&M som jag köper. Efter det så drog jag hem. Gjorde mig iordning (eller vad man ska säga, haha?) och sen drog jag till Flisan. Vi käkade god middag där och sen mötte vi upp Louise, hennes kusin och Olivia och gick till alby. Sen så var vi i alby hela kvällen och tittade på brasan och bara myste. Sen gick vi hem, tittade lite på en film och sen gick vi och la oss. Blev dock inte så mycket sömn för min del, suck...
Fredag: När vi vaknade (några timmar för tidigt) så gick vi upp och käkade lite frulle och tog det lugnt. Sen resten av förmiddagen så satt vi i solen och schtekte. Efter några timmar kom min pappa och hämtade mig på motorcykeln. Direkt när jag kom hem så gick jag och sov för att komma ikapp några timmars sömn iallafall. Senare på kvällen så fick jag skjuts hem till Josse där jag och Flisan skulle sova över. Vi satt mest och tittade på tv och tjockade oss med godis, chips, soda stream och pizza höhö jag kommer bli fet! Sen gick vi och la oss vid ungefär 2 och jag sov faktiskt riktigt bra! Skönt med det som omväxling.
 Flisan :)
Lördag: Vi vaknade ungefär 10, tog det lite chill och käkade frukost ute i vårsolen. Efter en stund kom pappa och hämtade mig och nu sitter jag här. Snart så ska jag dra ner till centrum och käka kebab (bli ännu fetare) med lite flickor och sen är det genrep inför våruppvisningen, samt träning efter det. Ikväll så tror jag att det blir grillning med Hanna och hennes familj, kulkul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0