Skola, bad, träning och lite pannkakor

Min dag såg ungefär ut som det står i rubriken, men tänkte att jag förklarar lite kort ändå. Jag vaknade, klädde på mig, käkade frukost och sminkade inte mig eller plattade håret, eftersom vi skulle bada idag, alltid lika roligt *host*. Vi fick simma 32 (har jag för mig) längder, sjuuk jobbigt för armarna, men väldigt bra motion :) Annars var det bara en helt vanlig skoldag, inget märkvärdigt haha :)

När skolan var slut så gick vi till bussen och jag och Josse åkte först hem till mig. Planen var att vi skulle packa träningsgrejer, åka hem till Josse och sedan dra till friskis &svettis för att träna ett pass men det sket sig. Vi var lite för sega så vi hann inte riktigt. Istället så Gjorde vi ett eget litet pass hemma hos Josse, vilket nog var gryymt mycket roligare haha :)

Eftersom vi varit så duktiga så fick det bli pannkakor med sylt till middag, mums. Jag var ju kingen idag på att laga dom också, herregud lite stolt faktiskt :) Sen fick jag skjuts hem av min käre pappa och nu blir det lite sista plugg innan jag knoppar :) Puss
Hetingarna My och Sofia

My och Moa langar  posen :)

Josse lagar mat

Min fiiina gubbe, med acne

Slutresultat *stolt*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0