Färgat håret

Har inte hunnit/orkat skriva dom här senste dagarna, dels därför att jag varit lite sjuk. Var hemma från skolan igår och det har inte blivit någon träning alls hela den här veckan. Nu mår jag dock lite bättre bara förkylningen som sitter kvar och det dör man inte av ;) Idag gick jag i skolan igen och allt var exakt som en vanlig skoldag, fast jag avstod från idrotten.

Efter skolan gick vi och kollade lite i centrum, på H&M. Jag köpte inget just då. Sen åkte jag in till skanstull för att möta mamma, skulle köpa present till Olivia som fyller år idag (grattis darling!). Sen köpte jag även lite hårfärg och en super söt kjol. När jag kommit hem så ringde jag Moa och Sofia som kom hit och färgade mitt hår, hahahah bästa frisörerna ju :) Det blev faktiskt förvånansvärt snyggt! Ganska mörkt, men det blev en finare brun färg som inte har något rött i sig, yes!
Före                                                                                           Efter
 
Syns inte så stor skillnad på bilderna, men det är det i verkligheten :) +
Mitt hår såg snyggare ut på förbilden än vad det faktiskt gjorde i verkligheten, haha

Postat av: Johan

Jag ser inte så stor skillnad på färgen

Datum: 2009-01-29 Tid: 20:12:05
Postat av: Felllyyy

Heej fin blogg! kolla gärna in min blogg!

Datum: 2009-01-30 Tid: 21:42:06
Blogg: http://felllyyy.blogg.se/
Postat av: sofia

vad fint det blev ahhahah.... med hjälp av mig ;)

Datum: 2009-02-01 Tid: 13:44:51
Postat av: En som gillade dej

Fint

Datum: 2009-02-18 Tid: 19:53:23
Postat av: En som gillade dej

Fint

Datum: 2009-02-18 Tid: 19:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0