21/1-09

Ännu en dag har passerat, det är sjukt hur tiden går fort. Skola var det som alltid, en helt vanlig skoldag med trampett på idrotten. Det var faktiskt ganska kul, hahah. Eftersom Melker (vår so-lärare) var sjuk så slapp vi den lektionen och hade asmycket tid på oss efter idrotten att platta håret :)

När skolan var slut så åkte jag hem, fick lite sällskap på bussen av Olivia och Emma :) Alltid när jag är hemma och inte är med någon så sover jag, vilket jag även gjorde idag, hahaha *skööönt*. Vid 5 var det träning och kom precis hem därifrån. Gick helt okej. Det var den dagen ;)
 :)

Postat av: sofia

hahahahhah, jättefin bild på mig ju ;) ahhah.. inte!

puss till my

Datum: 2009-01-21 Tid: 21:10:28
Postat av: my

Datum: 2009-01-24 Tid: 16:05:24
Blogg: http://mysaans.blogg.se/
Postat av: my

du är ju alltid fin sofia :)

puss

Datum: 2009-01-24 Tid: 16:06:01
Blogg: http://mysaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0