Torsdag

Idag så gick jag, som vanligt, i skolan från 8 till tre. Lektionerna gick rätt fort och det var typ knäpptyst efter vårt lilla möte, haha. Efter skolan så skjutsade mamma hem mig och sen så åkte vi tillbaka till skolan för jag skulle ha utvecklingssamtal. Var lite nervös (haha) men det gick riktigt bra, inget att vra orolig över.

Sen så drog jag hem och satte mig och pluggade direkt. duktig jag vet :) Gjorde det i några timmar sen käkade jag middag och nu chillar jag bara lite framför datorn, uuuuber tråkigt :( Juste Sofia är bäst! Plus att hon bjöd mig på jordgubbar haha :) Nöjd nu Sofia?  :)
Bilder från i onsdags
   :)

Postat av: sofia

så sött av dig att skriva att jag är bäst :)

jag älskar dig också sötnos!

Datum: 2009-05-14 Tid: 19:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0