Skola och lite shopping

Idag var det en helt vanlig skoldag dock var det väldigt många som var borta och var funktionärer på 6:ornas och 8:ornas idrottsdag, därför var vi väldigt få men det var bara mysigt :) Dagens blev väldigt oplanerad i skolan eftersom många lärare var på idrottsdagen och då blev det lite håltimme och rätt slappt hela dagen.

Planen var att efter skolan så skulle jag och Flisan åka till sickla och shoppa men hon var tvungen att gå på öppet hus i sin skola så jag åkte in själv. Ensam varg jag vet, haha. Nää men det är skönt att gå själv då kan man kolla i just dom butikerna man vill och det är ingen som klagar på att man provar för mycket, hihi.

Jag köpte skorna som jag dagdrömt lite om, samt en tröja och en bikini överdel. *NÖJD*  När jag var klar så drog jag hemåt och snackade lite med Flisan sen drog jag dit en stund. Det var ju crazy night ikväll men vi skippade det och chillade lite hemma istället, mysigt det med ;) Det var typ det, ha en bra kväll PUSS!
Daa shoes :)
  
HIGH HEELS! YÄÄH!

Postat av: Anonym

vartifrån är skorna?

Datum: 2009-06-01 Tid: 16:45:49
Postat av: Anonym

dina skor var himla fina de med!

Datum: 2009-06-11 Tid: 10:38:29
Postat av: mysan

skorna kommer från scorett och blir dina för 750 spänn ;)

Datum: 2009-06-19 Tid: 20:07:58
Blogg: http://mysaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0