...


*Jag nyser ALLTID av minttuggumin
*Jag har en leverfläck på läppen
*Jag har gått på gymnastik sen jag var ungefär 7
*Jag tar ALLTID överdrivet mycket balsam när jag duschar
*När jag var yngre hade jag två kaniner, Mimmi & Ninni
*Jag HATAR kryp, speciellt långben fast som flyger, haha förstår någon?
*När jag har tråkigt så käkar jag
*Jag skriver alltid haha i både sms och på msn
*Jag älskar ljudet av när man får ett nytt chat meddelande på facebook
*Jag hatar när folk skriver flera utropstecken eller frågetecken haha :)
Kunde inte komma på något bättre, kanske blir en till lista snart med lite bättre saker :)

Postat av: sofia

jag har en ny blogg sötnos :)



puss, ha en bra helg <3

Datum: 2009-05-16 Tid: 00:03:44
Blogg: http://instyle.devote.se
Postat av: Snuffis

Ninni var ett sött namn på en kanin tycker jag =)

Datum: 2009-05-22 Tid: 22:51:27
Blogg: http://myrabbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0