Om igår

Hej igen bloggen! Igår så gick jag i skolan från 8-2, tog bussen hem och började städa mitt rum och sen packade jag ner lite grejer eftersom jag skulle sova hos Amanda. Mamma körde mig till dansträningen i Dalskolan och jag (vi) tränade mellan 4 och 6. Amandas mamma hämtade oss efter träningen och vi hämtade först hennes skidgrejer (till idre) hos hennes pappa och sen åkte vi hem till Hennes mamma, käkade, duschade och gjorde oss iordning.

Efter ett tag åkte vi hem till Fanny och glodde film och hade det mysigt :) Vi tog bussen hem och snackade lite innan vi somnade (alldeles för sent).
Hihi blev lite (suddiga) bilder på bussen :)
  
Hehe det lyckas alltid bli stökigt vart jag än gå? haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0