Fredag-Lördag

Jag kan väl säga att helg=blogg uppehåll. Jag försöker passa på att ha kul när jag är ledig och sen skriva lite mer på vardagarna då det ändå är skola. Hursomhelst så var jag med Flisan igår och sov sen över där. Vi var hos en tjej som heter Lina och hade en liten tjejkväll. Kulkul :)

Vi gick och la oss runt ett och sen ställde vi larmet på nio. Vi skulle nämligen till Skärmholmens centrum. Jag hade aldrig varit där tidigare men det är superstort med massvis av bra butiker, topshop, monki, bikbok, JC och alla andra butiker. Jag köpte ingenting men hittade massvis som jag vill ha. Enda nackdelen är väl att det är långt att åka från Tyresö.

Vi fick skjuts både dit och hem av hennes föräldrar. När vi kom hem igen så glodde vi film och sen var det dags för träning. Vi tränade från 5-7 och sen hade vi "myskväll" med gympagruppen och käkade pizza och godis. Glodde lite film men den var kass så vi gick ut och lekte på trampolinen och tog massa bilder. Jag och Flisan posade som tusan här är några av bilderna :)
 Jag vet cp-fot





 Hehe?



Hehe dom bilderna får jag väl bjuda på ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0