090303

Hehe, kände att det kanske var dags att uppdatera nu. Hursomhelst så har jag haft ett riktigt skönt sportlov! Uppbokad varje dag, tack för att ni finns mina älskade vänner!  Men det var bara att gå till skolan igår, hur gärna jag än velat stanna hemma. Igår var det en vanlig skoldag, sen sooovaaa en stund och sen träning.

Idag var vi i skolan två lektioner sen åkte vi till nacka tingsrätt för att se en rättegång men den blev inte av så det blev som det blev. När jag kom hem var det bara att börja råPLUGGA! No-prov imorrn :S Hoppas att det går bra har pluggat mycket :) En stund idag så drog jag och mamma till centrum för att handla och köpa lite underkläder.

Hittade hur mycket trosor/bh-ar som helst! Köpte till slut en bh och 4 par trosor (tror jag?), hihi nu kommer jag vara sexigare än någonsin under! Det var ungefär det ;) Snart är det dags för desperate housewifes och sen hopp i säng! Puuuuss


Bilder från när jag, Hanna och Josse var på bio :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0