SOMMARLOOOOOV!

Jag har inte skrivit på hundra år och det har varit superskönt! Kanske börjar blogga lite mer igen nu när sommarlovet är här. Jag tänkte inte skriva så mycket om vad jag gjort utan börja om på nytt.

Idag var det skolavslutning och alla var uppklädda och fina i håret hihi. Nästan det jag gillar mest med avslutningar, att man får klä upp sig :) Vi var först i klassrummet i en liten stund och fick intyg, sen drog vi och kollade på lite uppträdanden och till sist samlades vi i idrottshallen för att få reda på vilket lag som vunnit patrullkampen. När det var klart var det äntligen SOMMARLOV! Chillat hela förmiddagen/eftermiddagen och tänkte möta Moa och kanske några fler och titta på balen i tyresö centrum, min käre bror går ju ut nian i år. Det var allt, skriver lite om mina härliga sommarplaner längst ner i inlägget!



Mina sommarplaner mihihi :)
*Dans dagläger med Moa 15-18/6
*Åka utomlands med familjen vecka 26/27
*Sportscamp multi med Josse och Hanna 5-11/7
*Sofia fyller 14 7/7!
*Britney Spears konsert 13/7 med Josefine
*Åka hem till mormor & morfar (Blekinge) runt dom datumen
*Katrineholmsläger med gympan 27/7-2/8
*Yxland med Moa och Sofia (datum?)
Inget annat speciellt inplanerat
*SKOLSTART 20/8!

Postat av: Flickvännen .

hehe jaa det tycker jag också ! :)

Datum: 2009-06-11 Tid: 22:28:19
Blogg: http://dujagochbebisen.devote.se
Postat av: Anonym

Jag bor i Blekinge :P

Datum: 2009-06-13 Tid: 12:16:43
Postat av: filippa

va gärna med på min tävling i min blogg!

Kanske vinner du och blir veckans blogg? :D

Datum: 2009-06-18 Tid: 17:59:56
Blogg: http://theblondiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0