Min helg

Helloo igen bloggen, har haft fullt upp hela helgen därför har det blivit ganska kass uppdatering, men förhoppningsvis blir det bättre :) I fredags så var det skola hela dagen, tills ungefär 3. Jag och Josefine åkte hem till mig och hämtade lite grejer och sen åkte jag till träningen. Haha lite sällskap skadar aldrig :) Fredagen var egentligen ganska tråkig. Tränade dans i 2 timmar och sen blev det tv hela kvällen.

Lördagen var däremot lite roligare, det var träning från halv 10 till halv 1 (lite mindre än vanligt) och vi hade bara dans hela träningen, vilket var väääldigt skönt. Sen drog jag och Hanna hem till henne, duschade tog det lugnt ett tag innan vi drog till Willys för att ladda upp med godis och powerking :)

Vid ungefär 6 (eller 7?) så tog vi bussen hem till Ludvig, där vi skulle träffa honom och en kille som heter Gustav. Vi kollade på lite film och så ;) Hanna och jag tog bussen hem vid 10 (tror jag?) och sen satt vi och glodde film, käkade tonvis med fetto godis och snackade lite. Planen var väl att dygna, men vi lyckades inte hehe. Somnade lite (mycket) sent ändå.

söndagen så vaknade vi runt 10 och fick värsta frukosten av Hannas pappa (tack!), snacka om service :) Vi tog det lugnt, satt mest vid datorn och sen drog vi till sickla och käkade på donken (hahaha jag vet det blir lite extra friskis imorgon). Vid tre hade Hanna knatteträning så vi åkte tillbaka till Tyresö och medans hon åkte till bergfotens skola så åkte jag vidare till Moa för att träffa henne och Josefin. Vi snackade lite och sen drog jag hem och så slutade den helgen :)
 Kan det bli godare?
Tack Hanna för en underbar helg ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0