Torsdag 26/2-09

Jag har, till skillnad från alla andra, inte ställt om dygnet så mycket eftersom jag varit på skidsemester så går man ju upp hyffsat tidigt och det blir ungefär samma tider som det är i skolan. Upp 7 och i säng 10 :) Hihi det är inte Moa van vid. Så jag vaknar vid 9 och vi har bestämt att vi ska in till stan. Jag käkar lite frukost och börjar jag sms bomba Moa så att hon ska vakna. Efter 9 (!) sms så börjar jag dampa lite på att hon inte svarar så jag ringer för att väcka henne ordentligt! Hahaha aldrig hört någon låta så trött i telefon, glömmer det aldrig!

Sen efter en stund ringer jag även Sofia som är inte riktigt lika trött men nära därpå som också hänger med. Vi möts på gullmars och sedan åker vi in till t-centralen. Vi går runt och tittar, käkade lite, tittade lite till. Jag får mitt barnbidrag ikväll så jag ska köpa det jag hittade imorrn istället. Hittade äntligen ett par svarta pumps som imorrn blir mina!

Sen så drog vi hemåt mot Moa. Sofia drog hem för hon skulle smörja in sina ben (?!) haha. Jag och Moa chillade lite och sen drog jag hemåt och käkade och nu sitter jag här och glor :) Puuuuuss



Hehehe hade lite kul med Moas webcam :)


Postat av: Anonym

hah va söt :)

Datum: 2009-03-06 Tid: 15:29:12
Blogg: http://paulakahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0