19/2-09

Idag så var det som vanligt bara att gå upp och pallra sig till skolan. Det blev en ganska slapp dag med sköna lektioner. Hela dagen gick rätt fort, haha :) Styrka/kondition på idrotten, blev ganska lugnt eftersom vi inte hade olle eller Lasse utan en vikarie. När vi slutat så följde jag med Moa hem. Vi satt och kollade i hennes gamla dagbok (se nedan) och gud vad kul det var! Haha stava var nog inte Moas grej när hon gick i typ 2:an haha :)

Sen läste jag lite och sen skulle Moa på träning så då fick jag skjuts hem. Nu sitter jag här ska väl glo lite på H&M's hemsida och sen ta det lite lugnt ikväll :) Puss
  
*Skor H&M
*Kjol mammas
*Linne MQ
*Kofta H&M
*Skärp mormors gamla
+skinnjacka


Postat av: Catrin

Hej kusin!

Kan du kolla med din pappa om han fått inbjudan till melkers kalas den 14 mars kl 14.00 och framåt.

Ni är så välkomna!

kram Catrin

Datum: 2009-02-24 Tid: 19:03:32
Postat av: Gustav

Har du slutat blogga? Kommer ju aldrig nå nytt...

Datum: 2009-02-26 Tid: 18:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0