orientering

idag har vi haft orientering på hundängen hela dagen, eller halva eftersom vi slutade vid 11. Jag och Sofia sprang tillsammans och det gick väl sådär, hehe. Vi var inte så jätte duktiga, fast vi tog faktiskt dom två svåraste. När vi var klara så drog jag, Josse, Moa och Sofia hem till Sofia. Jag och Moa cyklade först och köpte pastasallad till mig och sen tillbaka igen. Vi tog det lite lugnt och kollade på tv och så först och sen spelade vi girls. Haha, ni vet det där spelet där man ska kolla ifall man ljuger eller talar sanning. Haha lite kul ;) man spelade ju alltid det när man var liten. Mamma kom med bil och hämtade mig. Idag skulle det ju komma några och kolla på min iPod som jag säljer och nu är den såld! Lite mer pengar nu iallafall :) Vi käkade asgod middag, kyckling, ris och currysås, Mums! Nu måste jag plocka in mina kläder annars får mamma damp. Hare gött!
 
 Bilderna tagen med min Iphone, visst blev det ganska bra bilder trots att det bara är 2 megapixlar :)

Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Din blogg är jättesnygg!

Datum: 2008-09-24 Tid: 18:06:33
Blogg: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0