Lite från, allt?

Jag har inte skrivit så mycket om mina dagar och så på dom senaste dagarna. Det beror mest på att jag inte gjort något som är intressant att läsa om ;) Jag kan ju skriva lite kort vad jag gjort. Skola hela dagen, vi har inte så långa dagar, men ändå, sen har jag kollat i centrum några dagar med mina söta vänner (vi är inte centrum hängare, jag lovar!), cyklat/åkt buss hem och sen har det varit träning eller bara chill kväll.

Inte speciellt intressant, men men. Idag var det som sagt skola från 8-runt 2, minns inte riktigt. Helt vanliga ämnen, inget speciellt, men på idrotten så skulle vi vara på IP och köra friidrott. Det var faktiskt ganska kul! Gick bra för mig, nog en andledning varför jag tyckte det var kul :)

Vi slapp ju lite lektion också eftersom vi skulle ta bussen dit och det var ju bra ;) Vi ska ju få Victor blabla (vet inte hur etfernamnet stavas) i No, men han var inte där så Kjärstin var där och typ hjälpte oss. Vi har aldrig haft honom innan, men han suger typ. Man förtsår inte vad han säger och alla andra idrottsklasser som haft honom har blivit av med honom också :/

Tog bussen hem och sen var jatg så jävla trött så la mig bara i soffan med täcke och försökte sova lite. Träning sen mellan 5-8, gick ganska bra. Har inte så mycket mer att skriva så Ha det gött :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0