Jeans, jeans och jeans

Dom här två jeansen köpte jag igår. Sa ju att jag köpte ett par chinos också, men sen när jag kom hem så ångrade jag mig. Tyckte dom var för tajta, chinos (tycker jag) ska vara lite lösare. Så här ser jeansen ut som jag köpte iallafall :P
 
  
Båda jeansen är från gina tricot. Har faktiskt aldrig köpt jeans där förut, men är väldigt nöjd med båda paren :) Beklagar lite dåliga bilder, jag suger på att hålla kameran stilla :S

Postat av: alexandra

fett fina :D <33

Datum: 2008-09-06 Tid: 18:48:26
Postat av: Matilda

A dom va jättefina! pusss

Datum: 2008-09-08 Tid: 13:52:19
Postat av: nattis

snygga :P

Datum: 2008-09-11 Tid: 20:37:54
Blogg: http://kakorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0