Igår

Jag orkade inte skriva igår, men jag skulle som sagt följa med Hanna (Sara med) till en modevisning som tidningen Plaza kvinna höll i, men det visade sig att det inte alls var en modevisning utan det var bara så man kunde äta lite. Ganska tråkigt, men man fick Goodiebags iallafall. Dock var det inget bra i min, har alltid otur :(

Sen var vi hemma hos Hanna. Vi kollade på eurotrip, den är jättebra har sett den förut, men den va ändå bra :) Jag och Sara cyklade hem vid typ halv 6. Jag hittade inte hem, men Sara sa att man kunde cykla rakt fram istället för hennes väg för då kom man till Masten istället och det är ju närmre för mig.

Lite osäker, men jag skulle väl hitta ut på nåt sätt. Jag ba, är det bara rakt fram hela vägen? Och då sa hon, aaa. Då började jag cykla och när jag kom fram till en grej, så fanns inte en väg utan snarare 5 :S Jag chansade lite, men det var tydligen rätt. Det var en till korsning där jag var tvungen att välja och jag lyckades välja rätt där också och sen såg jag TYRESÖ skylten och kunde andas ut :)

Sen var det bara middag. Fipplade lite med photoshop på kvällen, försöker göra en ny snygg bloggdesign, men lyckas inte så bra :/ Aja det är väl bara att fortsätta försöka antar jag :)

Vi i Kungsträdgården
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0