Idag

Måndag och skola igen. Vi hade en ganska chill dag idag. Började 9, slutade halv 2. Vi hade slöjd, mentorstid, idrottsteori och svenska, så det ända som var ett seriöst ämne var ju svenskan. Efter skolan så gick vi till centrum och kollade runt lite. Vi hittade lite grejer som vi kanske ska köpa imorrn ;) Sofia, Moa och Josse förstår vad jag menar, haha :) Vi snackade om lite kul grejer också.

Eftersom jag jag cyklade var jag ju tvungen att cykla hem också, lite jobbigt, men man får ju kondition. Glömde att berätta att jag inte hittade mina nycklar imorse så vi fick knipsa upp låset på skåpet, vi hade bara en nyckel. Letade överallt, men jag har säkert tappat bort dom när vi
fiskade kräftor eller nåt :( Hoppas jag hittar dom.

Ikväll blir det träning, inte så sugen direkt :/ Det är väl bara att gå dit. Inget mer att skriva nu, Puss

Postat av: Svenne

Probably...;)

Datum: 2008-09-03 Tid: 17:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0