direkt från telefonen :)

Vilken pryl Iphone är alltså! Jag är så himla nöjd att den blev köpt. Just nu sitter jag och skriver ett inlägg här med telefonen, helt otroligt tycker jag iallafall ;) Hursomhelst, idag var det skola från 9-13.30. Måndagar är alltid ganska chilla, bara två riktiga lektioner varav en var idrottsteori. Efter skolan så följde Josse med mig hem, med buss. Hon skulle prova lite kläder och så och sen skulle hon på fotbollsträning. Min egen träning började 5 och slutade 7. Det gick väl okej, inte lysande kanske :/ Vi körde typ det vanliga, med mycket styrka som vanligt :( När jag kom hem käkade och duschade jag och nu ligger jag här och ska sova snart. Börjar halv 9 imorgon, ska ha orienteringsdag jag får väl hoppas att det går bra! Puss och kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0