24/9-08

Började 8 idag och jag var lite lagom seg, blev lite för sent igår. Det var det vanliga, men vi hade distanslöpning på idrotten. Fy tusan vad jobbigt det var, men det gick ganska bra. Det var väl kanske 4-5km. Efter skolan gick jag (och nästan alla andra) till bollmoraberg och tog bussen hem. Satte mig nstan direkt vid datorn. Jag hade börjat sortera alla mina bilder på datorn (för många och ingen ordning) så jag skulle göra klart det innan träningen började. Sen var det träning (hehe, som vanligt) från 5-8. Gick helt öken, lite seg efter springningen bara. Käkade lite yogurt medans pappa kollade på DIF-AIK (aik:are som jag år), men det gick dåligt för aik. Tror det blev torsk tillslut :( Går inte så bra för dom just nu, tror jag (är inte så jätte insatt direkt). Nu ska jag väl försöka sova så jag år pigg för en gångs skull ;) Jag vet att det var lite dåligt med outfit bilder (och andra bilder med för den delen), ska försöka bli lite bättre på det!

Postat av: Svenne

Vadå jätteinsatt?!?!?!



CH kvitterade i 91:a minuten, rättvisa skipades till slut.

Datum: 2008-09-24 Tid: 23:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0