Torsdag och fredag

Torsdag: igår (torsdag) så var jag tvungen att städa, följa med och handla och andra sånna där saker, därför att mina kusiner, mormor och morfar kom på besök. Dom ska vara här tills på söndag. När dom anlänt (haha) så käkade vi lite äppelpaj och sen så körde mamma mig till Josse för vi skulle på tjej middag hos Sofia. Jag, Moa och Josse skulle klä ut oss och sen komma lite sent och skrämma dom som var där. Haha, skrämningen lyckades sådär, men det var kul iallafall :) När vi var där så käkade vi lite tacos, glodde film och bara tog det lugnt. Blev ganska mycket godis och sånt skit också, var så himla mätt när jag kom hem! Det var en kul kväll :)
  Haha, stekare :)
Fredag:
Alltid när dom är här blir det massor av shopping och givetvis den här gången också. Vi var blandannat på drottninggatan, sergelgatan och skanstull. Vi hittade alla massor av grejer. Känner mig lite skyldig, ska nog ge mamma lite pengar sen :/ Vi käkade thai mat till lunch och det var supergott! Vi kom hem ungefär halv 5 och sen satte jag mig nästan direkt vid datorn. Snart har jag dansträning också, men innan dess ska jag prova lite kläder. Jag visar er kläderna sen :)

Postat av: idis

haha missat lite med läppstiftet va ...XD ? <3

Datum: 2008-11-03 Tid: 15:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0