Lördag och Söndag med Josse

Som rubriken säger har jkag varit hemma hos Josse och då inte kunnat skrivit något, men det gör jag ju nu istället ;) Det var intsälld träning (Yes, sovmorgon!) i lördags eftersom  några knattegrupper skulle ha träning, men vi hade två timmar dansträning från 12-14 istället, det gick bra. Efter träningen bestämde jag och Josse att jag skulle sova hos henne.

Hon var i sickla med sin mamma först och sen kom dom och hämtade mig vid ungefär 6. När vi var hemma hos henne, käkade vi middag, glodde tv och snackade ganska mycket. Alltid kul :) Vi tittade på en film när klockan var halv 12 som hette "Vingar av glas", den va superbra! Sen låg vi och snackade enda till klockan 3, blev lite sent. Vi var lite övertrötta tror jag.

Trots att det blev så sent så ställde vi klockan på 9, för vi hade tänkt åka in till stan nästa dag och kolla/köpa lite grejer. Vi drog oss lite till 10 och sen när vi var klara fick vi skjuts av Josses mamma till gullmarsplan. Vi gick först Götgatsbacken (Medborgarplatsen/Slussen) och sen tog vi tunnelbanan till t-centralen och gick Drottninggatan och Sergelgatan. Jag letade seriöst desperat efter dom där skorna med kilklack som jag visade här förut, men dom fanns inte någon stans, blev ju lite irreterad.

Hittade två snygga tröjor iallafall + att jag hittat min kameraladdare ;) Sen åkte vi hit och sålde jultidningar till grannarna, haha töntar vi är. Sen var jag tvungen att läsa (läxa) och skriva loggbok efter det. Nu måste jag nog sova, skola imorrn!
 

*Roströjan Lindex 49.50:- (rea, rea, rea!)
*Ansiktströjan H&M 98:-
(Visade ju den förut när jag såg den på internet)
Herregud nu är det bara en vecka kvar sen är det höstlov!

Postat av: Svenne

Hallå?!?!?!?



Vem var det som hittade kameraladdaren?

Datum: 2008-10-20 Tid: 17:33:05
Postat av: malin

snygga t-shirts! :)

Datum: 2008-10-24 Tid: 14:48:44
Blogg: http://daaanielsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0