Idag

Jag ursäktar att jag inte uppdaterat, men eftersom comhem suger så fungerade ingenting här hemma igår. Varken dator, telefon eller tv så det blev mest att sitta och glo tills träningen började. Idag så hade vi skola och simning på idrotten. I idrottsklass få man simma så himla långt, skit jobbigt! Det var inte så många tjejer som var med, hälften hade ju "mens". Vet inte hur mycket man ska tro på det, visst några hade nog mens, men knappast alla! ;)

Jag, Josse, Moa, Sofia, Olivia och Kim tog bussen hem till Kim och va där en liten (väldigt liten) stund. Kollade på hennes ursöta valpar, gud vad jag vill ha en hund! Sen var Kim tvungen att göra läxor och så så då fortsatte vi andra hem till mig och sjäng lite singstar och käkade mackor.

Vi sjunger så bra ska ni veta ;) Moa hade träning sen som vi följde med och tittade på. Dom skulle träna med killarna. Innan fick vi fisksoppa av Sofia's mamma, supergod! Nu är pappa skitsur för att jag sitter här, måste packa och sen sova. Det är ju tävling imorrn!
  
 Jag visar bilder på valparna sen, funkar inte nu...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0