3/9-08

Gud vad tiden går fort. Det är ju snart jul och min födelsedag ju! Hihi, längtar verkligen till jul, det är så mysigt då :) Hursomhelst så hade vi sovmorgon idag eftersom vår so lärare var iväg och vandrade med 9:orna. Vi hade heller ingen idrott och matte av samma anledning så vi började 9 och slutade kvart över 12, chill!

Sofia följde med mig hem. Vi spelade lite guitar hero, kollade lite bloggar och tog det bara lugnt. Jag skulle ju träna klockan 4 i Dalskolan och Sofia bor ju ganska nära där så jag skjutsade henne på cykeln och sen gick jag till träningen. Först sprang vi en runda och sen var det vanlig dansträning.

Gick sådär :/ Ibland är det så. Sen blev det middag och efter duschen en stor fet skål med glass! Vanilj med krossad choklad, MUMS! Godaste glassen ever! Aa, det var allt för mig ha en bra kväll!

Förlåt, men det här är verkligen världens sköönaste reklam. "Får jag lite kylsprej?" Haha, garvar varje gång den visas på tv. Vet att det blivit lite mycket you tube klipp på senaste tiden, men det är väl bra, eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0