Igårkväll

Sådär, nu är jag hemma igen. Igår så var det som vanligt träning mellan 4 och 6, dansträning. Jag och Hanna hade bestämt att jag skulle följa med henne till Dieselverkstaden och sen sova över hos henne. På Dieselverkstaden var det typ olika band som skulle uppträda och man fick komma in och kolla. Alexandra skulle jobba där så fick snackade med henne också.

Ganska tråkigt själva stället, men med rätt sällskap är allt kul :) Haha, vi fick skjuts hem av Hannas mamma iallafall och sen slocknade vi vid kanske ett, två tiden. Jag somnade lite innan också, var helt slut! När vi vaknade så var det ingen träning, sköönt att sova ut! Vi hade ju planerat att titta på Camp rock rock along helg, när man får sjunga med, haha as kul ju!

Sara kom dit sen också. Vi käkade lite lunch innan vi drog och tittade på Josses fotboll i stavan. Pappa kom och hämtade mig, så att jag skulle hinna fixa mig och mitt rum tills typ hela gympagruppen kommer hit.
Vi ska hem till Maria (vår danstränare) som fyllde 25 (Grattis!) igår och fira lite. Eftersom jag bor jättenära henne så samlas vi här först. Kan lägga upp lite bilder från kvällen ikväll.
 
Jag & Hanna med tomten på ICA :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0