Idag

Arbetslagsveckan fortsätter och började därför 9 idag igen, sköönt, man behöver inte stressa lika mycket på morgonen. När det är arbetslagsvecka så har man ju inga vanliga lektioner utan bara massa andra "aktiviteter". Idag var vi ute och plockade löv och gick en tipsrunda med 6:orna. Extremt kul! *ironisk*.  Det gick mycket snabbare än dom hade tänkt sig så vi fick mer än 2 timmar lunch. Vi (jag, Josse, Sofia och Moa, vårt lilla gäng, hihi) åkte hem till mig och var där en stund innan vi åkte tillbaka till skolan. Vi tog det lugnt, plattade håret och Sofia provade min gamla röda träningsdräkt. Haha OMG, med mina klackskor också, aa hon kommer på de sjukaste grejerna :)

Sista lektionen i skolan så skulle vi måla av (eller, orkar inte förklara) våra löv på papper och sen slutade vi vid 2. Vi (vi är nästan alltid jag, Josse, Moa och Sofia i skolsammanhang) följde med Moa till frisören för hon skulle klippa sig. Vi tycker att det blev jättefint, men hon tycker att det blev lite kort. Hon hade ju så himla långt så det känns alltid kort hur lite man än klipper sig, jag vet har upplevt samma sak ;)

När dom drog hem så stannade jag kvar för jag skulle till tandläkaren klockan 4 och jag blir alltid så nervös att jag ska ha hål. Inte rädd, utan mer nervös för att jag skulle ha hål. Men jag hade inga hål (tack gud!). Mamma skulle också till tandläkaren etfer så när  vi var klara gick vi till H&M och köpte hårfärg till mig och sen åkte vi hem. Var tvungen att städa mitt rum, det såg förjävligt ut, men nu är det skinande rent. Snart desperate housewives och sen ska jag sooova!
Puss & Kram
 
Heting, right? :)


Postat av: sofia

gratulerar till inga hål i dina tänder! kramis :D

Datum: 2008-11-11 Tid: 21:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0