Helgen

Fredag: I Fredags var det skola, vanlig tid ungefär 8-2. Eller vi fick sluta lite tidigare eftersom om man var klar med alla arbeten så fick man gå hem. Jag trodde vi skulle sluta senare så jag hade med mig gympakläderna eftersom vi hade dans klockan 16.00. Men jag följde med Josse hem och sen gick vi ner till träningen tillsammans. Vi gjorde inget speciellt innan träningen och på träningen gick det helt okej. Pappa hämtade mig, sen fick vi god middag, lite tv innan jag gick och knoppade :)
Lördag: Det var bara till att gå upp, vi hade ju träning som vanligt klockan halv 10, snaaark! Lite jobbigt att gå upp och jag var seg och hade typ ont överallt. Jag har fått skitont i mina ljumskar efter vi åkte skridskor och sen hade jag ont i ryggen också, men det har gått över, var nog bara lute träningsvärk. Sen hade vi träning i 4 timmar. Det gick ganska bra, var superseg på tumbling, men det gick bättre på hopp. Jag, Josse och Hanna bestämde att vi skulle åka till rusta, sova hos någon och kanske hyra skräckfilm senare på eftermiddagen och det gjorde vi. Vi fick skjuts av Josses pappa till och från Rusta och sen köpte Hanna slingor på Vivo och sen åkte vi hem till mig. Direkt när vi kom hem så slingade vi Hannas hår. det var blonda slingor (hon är blond) så det syndes inte extremt mycket, men det blev ändå lite blondare, jättesnyggt faktiskt! Sen fick vi pizza av min pappa, mums! Vi hyrde film och köpte godis på godissvampen. Vi hyrde "The eye", den var inte så läskig :/ Men det var bra handling. Vi snackade lite i telefon och sen gick vi och la oss typ 1.
Söndag: Vi vaknade vid 10, tror jag och sen log vi och drog oss lite, satt vid datorn och sen käkade vi frukost. Dom åkte hem ganska tidigt eftersom Josse skulle spela match och Hanna skulle se Madagskar 2 på förhandsvisning. Jag och Hanna hann med lite singstar innan hon åkte hem. Mamma och pappa hade åkt iväg så jag gick till godissvampen och lämnade tillbaksfilmen och sen gick jag till centrum och kollade lite. Sen hela vägen tillbaka också, bra promenad, inte sant? :) Sen var det bara chill. Oj vad långt inlägg det blev, men det är ju bra att läsa! :)

En skräckfilm, som inte var så läskig? :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0