Crazy night

Skola 8-2, som vanligt. Känns onödigt att skriva det, men ändå ;) Sen åkte jag och mamma till farsta för att titta lite på julklappar. Vi hittade lite smått och gott. Tog det lugnt, sminkade mig och plattade håret innan jag åkte till centrum för att gå på "crazy night".

Jag, Josse och Hanna blev det tillslut som åkte dit. Det var så jäkla varmt, helt proppfullt med folk så vi var inte där så länge. Vi gick till coop och köpte godis, 1.90 hg!! OMG! Det är ju sjukt billigt, men alla stog och trängdes och knuffades så man får ju värsta svettatacken :/

Det var så mycket godis så man blev lite äcklad. Annars köpte jag ingenting. Sen fick jag skjuts hem av pappa.
Såhär såg Dagens outfit :)


*Vit t-shirt med tryck (Min brorsas) JC
*Svart kofta H&M
*Jeans Cheap Monday
*Skor skopunkten
*Jacka Carlings
*Väska Wedins
*Halsduk H&M
*Vantar Lindex
+Mina brons örhängen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0