Söndag 25/5-08

Ännu en dag har passerat... Idag så hade Maria (Danstränare) lagt in extraträning från 12-15 i Dalskolan, det var världens sämsta tid, mitt på dagen. Vi gjorde exakt det som vi brukar göra, fristående, mjukning och uppvärmning i början såklart. Det var ganska tråkigt. Egentligen så skulle jag inte göra något efter, men Moa ringde och frågade om vi skulle göra något. Jag duschade och käkade och tog en bild till dagens outfit, sen fick jag skjuts av pappa dit. Vi gjorde inget speciellt, satt vid datan, spelade lite boll (haha). När pappa hämtade mig så drog vi och handlade mat. Han tänkte först göra lasagne, men det tar en evighet att göra så det blev kyckling och tunnbrörullar. Det var typ allt. Jag måste plugga som fan imorgon, har historia prov på torsdag och jag kan ingenting...
AAAHHHH!! Kom nyss på att det är cooper på tisdag, kommer inte komma i mål :S

Funderar på att skapa lite nya kategorier... Hmmm.... Kommer lägga in dagens outfit sen också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0