Måndag 26/5-08

Idag började jag 9.15 så jag fick lite sovmorgon. Jag ställde klockan på 7.40, men jag var så trött så jag ställde om den till 8. Först hade vi svenska då berättade Kjärstin om massa saker som vi kommer göra. På onsdag ska vi ha operationdagsverke och jag, Elin, Josse, Sofia och Moa ska typ baka bullar imorgon och sälja på onsdag. Vi ska vara hemma hos mig och baka :) Hoppas vi får nåt sålt i alla fall.
Det har inte hänt så mycket idag, en helt vanlig skoldag, fast vi hade slöjd... Jag blev klar med mitt förkläde, det blev faktiskt fint! Måste laga mat och byta om, ska på träning om en timme. Kanske skriver mer sen.

Lägger in Dagens outfit i ett nytt inlägg.

image43 Haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0