Lördag

Gick upp halv 9 idag och var skittrött. Jag var tvungen att gå upp så tidigt för vi har träning halv tio. Först hade vi en timme dans och sen hopp och matta. Vi körde som om det var tävling, alltså först förträning och sen körde vi varven. Det gick sådär inte jättebra och inte jättedåligt heller. Nu har jag precis käkat pankisar, duschat och klätt på mig. snackade med Flisan för en stund sen och vi ska hem till henne och färga håret. Hon ska bli brun igen, få se om det funkar... Jag vill färga samma som jag har eftersom det håller på försvinna sen jag tonade det. Pappa vill inte att jag ska det, men jag får se hur det blir :) Ja, det har inte hänt så mycket mer idag jag skriver hur det blev senare... Gud jag skriver jättesegt och fel hela tiden, seg i fingrarna antagligen

Postat av: N

Gott med pannkakor :D

Datum: 2008-05-31 Tid: 14:52:30
Blogg: http://privateinvestigation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0