Grönalund 29/5-08

På morgonen skulle Jag, Josse, Moa, Sofia och Elin läsa våran saga för Josses mammas dagis (en uppgift i skolan). Jag var tvungen att gå upp 6.20 för att först hinna till skolan och hämta sagan, möta alla och sen springa till bussen som gick till dagiset. Elin gick inte att nå och hon hade typ glömt bort så hon ska gå med Jessica lite senare istället. När vi kom så var det bara tre barn där så vi fick läsa för dom. Det gick ganska bra, dom tyckte säkert att det var jättetråkigt. Efter det hade vi vanlig dag. Vi skulle egentligen ha historia prov, men eftersom vi ska ha ett nytt kapitel tills på måndag så slapp vi och fick gå hem :) Vi slutade alltså typ kvart över ett. Vi skulle möta flisan vid hennes skola och sen åka in till grönan. När vi träffade henne så gick vi mot hennes hus för hon skulle byta kläder och lite så. Då ringde hennes mamma och vi skulle möta henne istället för Flisan skulle hämta pengar och bussremsa. Vi missade precis bussen efter det så vi fick skjuts till gullmarsplan och sen åkte vi till slussen och sen färjan över. Vi träffade Alex(andra) på färjan (vi skulle gå med henne alltså), hon var ju där med sin klass och deras brevvänner från England, men hon va med oss ändå. När vi köpt åkband och så så började vi åka. Vi åkte allt utom frittfall och tilt, för det var så lång kö (men ärligt så vågade jag inte heller). Min pappa kom och hämtade oss klockan 21.00. Direkt när jag kom hem slockna jag. Var helt utmattad, det var därför jag skriver det här idag istället för igår.
Här är lite bilder från grönan... Japp jag har hittat laddaren!

image55  image56  image57
image58  image59
image60  image61



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0