Första inlägget (:

Hej hopp gummisnopp! Nu har jag precis skaffat en blogg och ska försöka att fortsätta skriva nästan varje dag i alla fall. Nu hoppas jag bara att Moa och Josse också gör det som vi sa... aja i alla fall idag så började jag 8 och jag var skittrött, men det är ju som vanligt. Det hjälper inte hur tidigt jag går och lägger mig. Jag fick skjuts av mamma till skolan och Kasper skulle ju också med och som vanligt så är han seg som en åsna och gör mig as stressad. Vi hade typ bara vanliga lektioner hela dan och på idrotten hade vi ultimate och joggning. som vanligt gick vi när det var jogg och mitt lag förlorade alla matcher :S På spanskan hade vi läxförhör...
Alla hade pluggat som fan och det gick bra för mig, jag kommer nog få alla rätt förutom ett stavfel :D
Nu ska jag chilla lite


Postat av: moa

klart jag har !

Datum: 2008-05-22 Tid: 17:00:58
Blogg: http://mliindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0